czwartek, 13 lutego 2014

Wyniki konkursu!

Cześć kochani! :)
Tak jak mówiłam, chciałabym teraz spisać wyniki konkursu odnośnie Walentynek z Darkness :)

Do konkursu zgłosiło się 5 osób! Wiem, że jest to mała liczba, jednak naprawdę, naprawdę, naprawdę mnie to cieszy :D Może za rok, zgłosiłoby się więcej... Zobaczymy xD Niestety dwie z tych osób, nie pojawiły się wczoraj na GG :c Podsumowując randki wygrały trzy osoby :)

Teraz przejdźmy do ostatecznych wyników :)

Aleksandra (@confidite);
udzieliła 9 poprawnych odpowiedzi!
Dzięki czemu wygrała 30 minut randki z Zaynem!

Weronika (@MamFazeNaHazze9);
udzieliła 8 poprawnych odpowiedzi!
Dzięki czemu wygrała 30 minut randki z Niallem!

Paulina (@Faza_Bo_Hazza);
udzieliła 8 poprawnych odpowiedzi!
Dzięki czemu wygrała 20 minut randki z Zaynem!


Godziny randek:

Aleksandra 14:00 - 14:30
Weronika 15:00 - 15:30
Paulina 15:40 - 16:00

Jeśli godziny nie pasują, napiszcie, a je zmienię ;)

Mam nadzieję, że jesteście zadowolone! Oczywiście straszliwie dziękuję za zgłoszenie się, to dla mnie wiele znaczy ♥ Przykro mi jedynie z powodu tych dwóch osób, które się nie odezwały.. Ale biorąc pod uwagę fakt, że jestem optymistką - robię wielkie yay! :D

To chyba wszystko, jeśli chodzi o konkurs ;)

Mam jeszcze dość ważną informację.
Mianowicie pod koniec marca przeprowadzam się i biorąc to pod uwagę umowa odnośnie internetu, telefonu i telewizji musiała zostać przerwana wcześniej. Mówiąc prościej, od 1 marca nie mam internetu, telefonu i telewizji xD Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to już z początkiem kwietnia te "usługi" wrócą.. 
Zapewne będę siedzieć przez ten miesiąc w jakiś kafejkach (czyt. McDonald) i podbierać neta, no ale nie wiem na ile sprawdzi się publikowanie rozdziałów. Dlatego informuję, żeby później nie było zaskoczenia i pytań czy blog jest zawieszony ;)

Kocham Was i przesyłam buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz