środa, 5 lutego 2014

Informacja


Kochani,
Pewna dziewczyna napisała do mnie z pomysłem założenia kont na Twitterze dla postaci Darkness. Po rozmyśleniu tego zgodziłam się i właśnie teraz chciałabym Was zaprosić do obserwowania i rozmawiania z nimi. Pamiętajcie jednak, że to co zostaje publikowane na tych kontach, niekoniecznie ma wgląd na fabułę opowiadania. Jest to jakby po części alternatywa ;)
Konto Trish: @Darkness_Trish
Konto Harry’ego: @Darkness_Harry
Konto Blazea: @Darkness_Blaze_
Do konta Trish ma hasło również dziewczyna, która to zaproponowała.
Zobaczymy co z tego wyjdzie xD Szczerze nie jestem do konca przekonana, no, ale cóż… Czas pokaże :) Jak na razie istnieją tylko trzy konta, jeśli jakieś dojdzie, poinformuję Was ^^
Pozdrawiam i przesyłam całusy!
P.S. Rozdział powinien pojawić się jutro ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz